Maria Dior
X
 Baby Instituttet

media kit

Efter et tiår med erfaring indenfor målgruppen infertile, gravide og mødre, er vi klare til at introducere dig for vores superfans...

Som jordemoder og ernæringsfysiolog, har vi en dybdegående viden indenfor emner der opstår under en graviditet og barsel. Vi har udviklet kvalitets-content i en årrække, specielt tilpasset målgruppens udfordringer og behov. 

Efter flere år med fokus på at interagere med - og opbygge vores communities, har vi den seneste tid fokuseret på at segmentere målgruppen, så vi kan tilbyde relevant viden og information lige præcist på det tidspunkt de har brug for det.  Vores univers byder på oplysning, viden, inspiration og fortællinger om emner der optager målgruppen infertile, gravide og mødre til børn i alderen 0-3 år. Vores stærke brand, store faglighed og dybdegående viden indenfor content udvikling, møder strategisk kommunikation og salg på 5 primære platforme; 

website/blog/vidensunivers

Terminsgrupper - communities

sociale medier

podcast

nyhedsbrev

Danmark 87%
Norge 5 %
Sverige 4 %
Europa 4 %

81 % kvinder
19 % mænd

340k

Månedlig besøgende på vores websites

36k +

Tilmeldte vores evergreen nyhedsbrev flow

40k +

Følgere på sociale medier

300k

40k

72 %

16 %

156k

Medlemmer i vores facebookgrupper

BabyInstituttet.dk

Mariadior.dk

åbningsrate

clickrate

3500

mnd nye subscriber

100k

Downloads af vores podcast 

Om vores fans

Vores primære målgruppe er gravid og mor på barsel
Vores sekundære målgruppe består af infertile/ kvinder der ønsker at blive gravide og mødre til børn op til skolealderen. 

Fælles for vores målgruppe er, at de identificerer sig med en kvinde, der pludselig har fået et nyt label/en ny identitet med alle følelser og udfordringer det indebærer. En række nye overvejelser, ændringer i både vaner og livsstil samt en craving for, at vide, at de oplevelser de har i forbindelse med det største kapittel i deres liv, ikke er unikke - de er del af et fællesskab som vi influerer. 

Med alle nye følelser, dukker nye behov op. Indenfor alt fra økonomi, livsstil, mode, beauty, sundhed, bæredygtighed, bolig, bil og karriere. 

Vores målgruppe har allerede tillid til brandet Maria Dior, indenfor kategorien sundhed, ernæring og træning. Brandet Baby Instituttet er bredt kendt som eksperterne indenfor graviditet, amning, søvn og babys udvikling.  Det er en stærkt købeklar målgruppe der søger anbefalinger om produkter til den kommende tilværelse som mor. Med autoriserede jordemødre er vores anbefalinger værdsat og vores følgeres tillid til os er meget høj.

Primært kvinder i alderen 23-38

Foretrækker oplysende, personligt indhold

responderer godt på humoristisk og originalt indhold

Læser mails dagligt fra os

Lytter til podcasts hver uge, gerne i forbindelse med en gåtur

søger inspirerende indhold og gode tips til hverdagen som mor

Brands vi har arbejdet med 

Vælg din foretrukne 

Podcast annoncering

Sund mor metoden

Søvn i babysteps

Effektiv, smertefri amning

Ydelser vi tilbyder

Udforsk alle vores online forløb