Efter flere år med fokus på at interagere med - og opbygge vores communities, har vi den seneste tid fokuseret på at segmentere målgruppen, så vi kan tilbyde relevant viden og information lige præcist på det tidspunkt de har brug for det. Vores univers byder på oplysning, viden, inspiration og fortællinger om emner der optager målgruppen infertile, gravide og mødre til børn i alderen 0-3 år. Vores stærke brand, store faglighed og dybdegående viden indenfor content udvikling, møder strategisk kommunikation og salg på 5 primære platforme;
Vores primære målgruppe er gravid og mor på barsel
Vores sekundære målgruppe består af infertile/ kvinder der ønsker at blive gravide og mødre til børn op til skolealderen.
Fælles for vores målgruppe er, at de identificerer sig med en kvinde, der pludselig har fået et nyt label/en ny identitet med alle følelser og udfordringer det indebærer. En række nye overvejelser, ændringer i både vaner og livsstil samt en craving for, at vide, at de oplevelser de har i forbindelse med det største kapittel i deres liv, ikke er unikke - de er del af et fællesskab som vi influerer.
Med alle nye følelser, dukker nye behov op. Indenfor alt fra økonomi, livsstil, mode, beauty, sundhed, bæredygtighed, bolig, bil og karriere.
Vores målgruppe har allerede tillid til brandet Maria Dior, indenfor kategorien sundhed, ernæring og træning. Brandet Baby Instituttet er bredt kendt som eksperterne indenfor graviditet, amning, søvn og babys udvikling. Det er en stærkt købeklar målgruppe der søger anbefalinger om produkter til den kommende tilværelse som mor. Med autoriserede jordemødre er vores anbefalinger værdsat og vores følgeres tillid til os er meget høj.