fbpx

Online bootcamp for mødre

Professionel efterfødselstræning hjemme

Perfekt til dig der

Har født indenfor det seneste år

Ønsker at træne hjemme uden faste tidspunkter

Mangler motivation og vedholdenhed i din træning

Har problemer med bækkenbund, core og/eller døjer med smerter/skævheder efter du er blevet mor

Ønsker genoptræning af delte mavemuskler

Ønsker genoptræning efter kejsersnit

Ønsker at blive stærkere og blive strammet op

Ønsker at opnå et vægttab

Ønsker mere overskud og energi

Vil lege med dine børn uden at blive træt

Vil blive en bedre udgave af dig selv

Vi kan hjælpe med

Genoptræning af bækkenbund

Genoptræning efter kejsersnit

Samling af delte mavemuskler

Forebygge/afhjælpe spændinger i skuldre, ryg og nakke

Styrke morkroppen hvor den har mest brug for det

Praktisk Information

8 ugers træning

3 ugentlige træninger á 30-40 min

Mulighed for at inddrage baby i træningen

Kostforedrag og vejledning

Foredrag om deltemavemuskler

Personlig træner som instruktør

Fokus på dig og dine mål, skader og problemer

Før og efter billeder

Måling og vejning

Motiverende opslag

Vaneændringsskema

Mulighed for personlig kontakt med din træner gennem hele forløbet

Vores online bootcamp er for mødre, der gerne vil have den korrekte genoptræning efter fødslen, mens de bliver stærkere, sundere, og får mere overskud.  Alt sammen med muligheden for at træne med eller uden baby. Denne bootcamp giver dig mulighed for at prioritere en sund og aktiv hverdag som (nybagt) mor.

Bootcampen byder på 3 ugentlige træninger á 30-40 min. Træningerne er inddelt i blokke, der hver har til formål styrke alle aspekter af din efterfødselskrop.  Træningen er designet til dig som endnu ikke er kommet igang med at træne efter fødslen. Vi har et stort fokus på genoptræning af kernemuskulaturen for at forebygge og afhjælpe ryg, nakke- og lændesmerter. Samtidigt er denne træning ideel for dig der har delte mavemuskler eller har fået kejsersnit. Træningen er for dig, der vil sikkert i gang igen og lave den korrekte genoptræning.

Bootcampen strækker sig over 8 uger og vil blive indledt med et kostoplæg, hvor der også er taget hensyn til amning. Du tracker din træning, hvilket betyder, at du efter hver træning skal krydse af, at du har gennemført træningen. Selve træningen, foregår i videoblokke, hvor træneren undervejs forklarer, viser og træner øvelserne med dig. Herved får du den bedste mulighed for optimal teknik og udbytte af træningen.