Perfekt til dig der:

  • Har født indenfor de seneste 1 år
  • Ønsker at træne hjemme uden faste tidspunkter
  • Mangler motivation og vedholdenhed i din træning
  • Har problemer med bækkenbund, core og/eller døjer med smerter/skævheder efter du er blevet mor
  • Ønsker genoptræning af delte mavemuskler
  • Ønsker genoptræning after kejsersnit
  • Ønsker at blive stærkere og strammes op
  • Ønsker at opnå et vægttab
  • Ønsker mere overskud og energi
  • Vil lege med dine børn uden at blive træt
  • Vil blive en bedre udgave af dig selv

Indeholder

  • 8 ugers træning
  • 3 ugentlige træninger á 30-40 min
  • Mulighed for at inddrage baby i træningen
  • Kostforedrag og vejledning
  • Foredrag om deltemavemuskler
  • Personlig træner som instruktør
  • Fokus på dig og dine mål, skader og problemer
  • Før og efter billeder
  • Måling og vejning
  • Motiverende opslag
  • Vaneændringsskema
  • Mulighed for personlig kontakt med din træner gennem hele forløbet

Online Bootcamp for Mødre

 

Vores online bootcamp er for mødre, der gerne vil have den korrekte genoptræning efter fødslen, mens de bliver stærkere, sundere, og får mere overskud.  Alt sammen med muligheden for at træne med eller uden baby. Denne bootcamp giver dig mulighed for at prioritere en sund og aktiv hverdag som (nybagt) mor.

Bootcampen byder på 3 ugentlige træninger á 30-40 min. Træningerne er inddelt i blokke, der hver har til formål styrke alle aspekter af din efterfødselskrop.  Træningen er designet til dig som endnu ikke er kommet igang med at træne efter fødslen. Vi har et stort fokus på genoptræning af kernemuskulaturen for at forebygge og afhjælpe ryg, nakke- og lændesmerter. Samtidigt er denne træning ideel for dig der har delte mavemuskler eller har fået kejsersnit. Træningen er for dig, der vil sikkert igang igen og lave den korrekte genoptræning.

Bootcampen strækker sig over 8 uger og vil blive indledt med et kostoplæg, hvor der også er taget hensyn til amning. Du tracker din træning, hvilket betyder, at du efter hver træning skal krydse af, at du har gennemført træningen. Selve træningen, foregår i videoblokke, hvor træneren undervejs forklarer, viser og træner øvelserne med dig. Herved får du den bedste mulighed for optimal teknik og udbytte af træningen.

Perfekt til dig der:

  • Har født indenfor det seneste år
  • Ønsker træning i samvær med andre mødre
  • Har brug for faste aftaler og en træner som venter på dig
  • Mangler motivation og vedholdenhed i din træning
  • Har problemer med bækkenbund, core og/eller døjer med smerter/skævheder efter du er blevet mor
  • Ønsker at blive stærkere og strammes op
  • Ønsker at opnå et vægttab
  • Ønsker professionel undervisning
  • Gerne vil udfordre dig selv
  • Ønsker mere overskud og energi
  • Vil lege med dine børn uden at blive træt
  • Vil blive en bedre udgave af dig selv

Indeholder

  • 8 ugers træning med 16 faste træninger og 8 fri-træninger
  • Kostplan og kostvejledning
  • Personlig træner som instruktør
  • Fokus på dig og dine mål, skader og problemer
  • Før og efter billeder
  • Målinger og vejninger
  • Motiverende opslag
  • Vaneændringsskema
  • Lukket facebookgruppe
  • Hjemmetræningsprogram
  • Et samhold med andre mødre der ikke kan beskrives
  • Rabatter hos vores samarbejdspartnere
  • Goodiebag

Fit Moms & Baby Bootcamp

Det bedste tilbud til dig der ønsker efterfødselstræning i Aarhus!
Det mener vi, og vores skønne mødre der allerede har prøvet træningen på egen krop. Vi har valgt at fokusere på de problematikker mødre ofte oplever efter en graviditet og som følger af livet som mor. Derfor er fokus på denne bootcamp både bækkengener, delte mavemuskler, svag kernemuskulatur såvel som opstramning, vægttab og funktionel træning. Vi oplever ofte at mødre har en svag kernemuskulatur, som følge af graviditeten og dårlige stillinger/meget bæring efterfølgende. Derfor har vi valgt at designe bootcampen på en professionel men alsidig måde, så alle mødre får mest muligt ud af deres forløb. Der er ingen krav til, hvordan man ser ud, eller hvad man kan. Vores faglighed og kompetencer indenfor efterfødselstræning sikrer dig det bedste udgangspunkt for opstart og sørger for udfordringer for både dig og din baby.

Vi træner sammen 2-3 gange i ugen, og det betyder at du vil kunne se og mærke tydelige resultater undervejs i dit forløb. Vi har indflettet styrke, mobilitet, udholdenhed og en mere dybdegående træningsdel i hver time du møder op til. Indholdet varierer hver gang, så vi lover, at du ikke bliver træt af de samme øvelser… Udover burpees måske! Endvidere synes vi, at samspillet mellem mor og baby er vigtig,  såvel som at det ikke skal være irriterende, at baby er vågen under timen. Derfor er alle øvelser og programmer designet til, at baby kan være en aktiv del af timen og træningen. Vi træner sammen med baby. Og hvis din guldklump er sulten, ked eller har brug for en ren ble, er dette alt sammen noget der kan klares i vores lækre faciliteter. Det er en skøn måde at bruge sin barsel og tid med sin baby på, samtidig med at man som mor får et pusterum og kan nære sin krop og få overskud. Hvis du ønsker at træne din mor-krop og ønsker resultater, overskud, styrke og sundhed sammen med din baby, er dette helt sikkert den rigtige bootcamp for dig!

5 + 15 =

Share This