fbpx

Fit Moms and Baby Bootcamp

En bootcamp for den barslende mor og hendes guldklump

Perfekt til dig der

Har født indenfor det seneste år

Ønsker træning i samvær med andre mødre

Har brug for faste aftaler og en træner som venter på dig

Mangler motivation og vedholdenhed i din træning

Har problemer med bækkenbund, core og/eller døjer med smerter/skævheder efter du er blevet mor

Ønsker at blive stærkere og blive strammet op

Ønsker at opnå et vægttab

Ønsker professionel undervisning

Gerne vil udfordre dig selv

Ønsker mere overskud og energi

Vil lege med dine børn uden at blive træt

Vil blive en bedre udgave af dig selv

 

 

 

Indeholder

8 ugers træning med 16 faste træninger og 8 fri-træninger

Kostvejledning

Personlig træner som instruktør

Fokus på dig og dine mål, skader og problemer

Før- og efterbilleder

Målinger og vejninger

Motiverende opslag

Vaneændringsskema

Lukket facebookgruppe

Hjemmetræningsprogram

Et samhold med andre mødre der ikke kan beskrives

Rabatter hos vores samarbejdspartnere

Goodiebag

 

 

  

Praktisk Information

Vi holder til ved Viby Torv i Aarhus.

Der er 2 timers gratis parkering tæt ved centeret, og mange busser stopper lige ved siden af.

Vi har alle de faciliteter, som en nybagt mor kan drømme om. Vi har et hyggeligt loungeområde med legetøj,

legetæpper, ammepuder, puslepuder, mikrobølgeovn, elkedel og kreagynger.

Jeg har taget en 8 ugers fit moms and baby bootcamp, som virkelig gav mig fornyet energi og et spark til at komme af med de sidste kilo, masser af centimeter og få en stærkere krop.
Jeg nød at komme afsted og træne med mødrene, jeg var på hold med, samt den kompetente og søde coach Rikke!
Nogle af de bedste ting ved bootcampen var:

– Vi kunne træne med baby, uden af det var et forstyrrende element
– Der var vejledning, så man ikke fik startet forkert/for hårdt ud
– Jeg følte mig mere forpligtet til at komme afsted, fordi vi var et hold
– Træning 3 gange om ugen, med flere påmindelser om at huske en sund livstil i løbet af ugen. Det gav resultater efter kun få uger!
– Vejledning til kost og gode vaner
– Der er plads til alle niveauer, og der findes ingen dumme spørgsmål

De får mine varmeste anbefalinger!
Nina

Det bedste tilbud til dig der ønsker efterfødselstræning i Aarhus!
Det mener vi, og vores skønne mødre der allerede har prøvet træningen på egen krop. Vi har valgt at fokusere på de problematikker mødre ofte oplever efter en graviditet og som følger af livet som mor. Derfor er fokus på denne bootcamp både bækkengener, delte mavemuskler, svag kernemuskulatur såvel som opstramning, vægttab og funktionel træning. Vi oplever ofte, at mødre har en svag kernemuskulatur, som følge af graviditeten og dårlige stillinger/meget bæring efterfølgende. Derfor har vi valgt at designe bootcampen på en professionel, men alsidig måde, så alle mødre får mest muligt ud af deres forløb. Der er ingen krav til, hvordan man ser ud, eller hvad man kan. Vores faglighed og kompetencer indenfor efterfødselstræning sikrer dig det bedste udgangspunkt for opstart og sørger for udfordringer for både dig og din baby.

Vi træner sammen 2-3 gange i ugen, og det betyder, at du vil kunne se og mærke tydelige resultater undervejs i dit forløb. Vi har indflettet styrke, mobilitet, udholdenhed, og en mere dybdegående træningsdel i hver time du møder op til. Indholdet varierer fra hver gang, så vi lover, at du ikke bliver træt af de samme øvelser… udover burpees måske!

Endvidere synes vi, at samspillet mellem mor og baby er vigtigt, og samtidig skal det  ikke skal være irriterende, at baby er vågen under timen. Derfor er alle øvelser og programmer designet til, at baby kan være en aktiv del af timen og træningen. Vi træner sammen med baby. Hvis din guldklump er sulten, ked eller har brug for en ren ble, er dette alt sammen noget der kan klares i vores lækre faciliteter. Det er en skøn måde at bruge sin barsel og tid med sin baby på, samtidig med at man som mor får et pusterum og kan nære sin krop og sit overskud. Hvis du ønsker at træne din mor-krop, og ønsker du resultater, overskud, styrke og sundhed sammen med din baby, er dette helt sikkert den rigtige bootcamp for dig!

Vores bootcamps er udviklet med stor faglighed og viden. Vi ønsker at tilbyde kompetente undervisere med stærk faglighed, og din tryghed er vigtigst for os.

På alle vores bootcamps kan du forvente kompetente og motiverende undervisere, kostvejledning, vanearbejde og funktionel træning. Ingen træninger er ens, og vores bootcamp bærer præg af vores specialviden – uanset hvilken bootcamp du skal på. Du får derfor lov til at møde op, som du er, og nyde resultaterne og træningerne sammen med dine hold-kammerater, uden at du skal bekymre dig om din tryghed og egen viden!

WORKSHOP OG WEBINARER

Er du usikker på om vores bootcamp er noget for dig? Kunne du tænke dig at få mere viden om delte mavemuskler, svækket kernestyrke og korrekt efterfødselstræning? Så er du velkommen til vores gratis workshops i vores studio på Viby Torv. Se hvornår vi afholder workshop for mødre næste gang og tilmeld dig.

FAQ

Hvornår må jeg tidligst gå igang?

Du må gå i gang, ligeså snart du føler dig klar til det. Du behøver ikke vente til efter dit 8 ugers tjek hos lægen, hvis du føler dig klar til at komme igang inden. 

Hvordan ved jeg, om jeg har delte mavemuskler?

Du kan lægge dig på ryggen, og lave en lille sit-up og mærke mellemrummet mellem de yderste mavemuskler lige over navlen. Er der mere end 2 fingers mellemrum, har du delte mavemuskler.  Er du i tvivl om, hvordan du gør, kan du se vores guide på vores Youtube-kanal, eller komme forbi centeret, så vi kan tjekke dig. Vi tjekker desuden alle på vores bootcamps.

Hvad er behandlingen af delte mavemuskler?

Hos 2/3 vil mavemusklerne samle sig af sig selv umiddelbart efter fødslen og inden for de første 8 uger. 1/3 vil skulle gøre noget aktivt for at samle musklerne. Langt de fleste kan træne mavemusklerne sammen igen med de rette øvelser. 

Jeg har fået kejsersnit. Skal jeg tage særlige hensyn?

Vi anbefaler, at du venter med at starte din træning hos os til 6 uger efter fødslen. Vi tager hensyn til dit kejsersnit, så du kan træne sikkert hos os.  

 

Hvad hvis min baby er vågen under træningen?

Træningerne er bygget op således, at baby sagtens kan indgå i træningen. Vi har desuden masser af legetøj og kreagynger, der kan hjælpe med at holde din baby underholdt, mens du får trænet. Vi hjælper desuden gerne og holder gerne din baby, så du kan få lavet dine burpees færdige. 

Jeg er selv gået igang med at træne, vil det stadig være noget for mig?

Vores anbefaling er, at du skal være sikker på, at din kernestyrke er god, inden du går i gang med din vante træning. Uden god kernestyrke risikerer du skader senere hen. En bootcamp hos os kan lære dig om korrekt teknik og give dig den fornødne kernestyrke.

Jeg har ondt i lænden/nakken/symfysen/bækkenet - hvad skal jeg gøre?

Disse gener ser vi ofte hos nybagte mødre, og årsagen er som oftest dårlig holdning og svag kerne. Træner du din kerne stærk, vil du som oftest opleve, at generne forsvinder.

Hvad hvis jeg ikke kan komme en eller flere af gangene?

Vi kører flere hold fra mandag til torsdag, så er der en træning, du ikke kan komme til, er der mulighed for at hoppe med på et af de andre hold en anden dag eller på et andet tidspunkt.  

 

Jeg er usikker på, om en bootcamp er det rigtige for mig!

Hvis du er i tvivl, om træningen er noget for dig, er du meget velkommen til at komme forbi til en prøvetræning først. Kontakt os, så finder vi et tidspunkt.

 

 

Share This